Ved du, hvor længe din kernekunde er om at beslutte sig, før han eller hun køber dit produkt eller bestiller din service, og hvilke step, der går forud for selve købet?

For mange virksomheder er tiden gået uden at lave det værdifulde forarbejde at sætte sig grundigt ind i kundernes købs- og researchrejse – og ikke mindst definere sin kernekunde. Det kan meget nemt koste dyrt i forkert markedsføring, og det er jo virkelig irriterende for at sige det på godt jysk.

Det er derfor mit ønske at lave det strategiske forarbejde med mine kunder, før vi begynder at smide store beløb efter blandt andet annoncer uden en tydelig modtager.

Mit arbejde kredser om den helhedsorienterede markedsføring og inkluderer:

  • Målgruppeanalyse og definition af kernekunde
  • Kortlægning af kunderejsen samt indvendinger mod at købe givent produkt/service
  • Gennemgang af website med fokus på SEO, synlighed i søgemaskiner og brugervenlighed
  • Strategi for sociale medier samt eksekvering af målrettet kommunikation til den rette målgruppe
  • Målrettet annoncering på sociale medier og i søgemaskiner
  • Tekstforfatning
  • Analyse og evaluering af aktiviteter

Her kan du se, hvem mine kunder er, og hvilke opgaver jeg udfører for dem.

Giv mig et kald på 61659265 eller send en e-mail på johanne@johannefriis.dk, så tager vi en snak om dine muligheder for at øge synligheden mod lige netop din mest profitable kundegruppe.